Tuesday, June 28, 2011

One Year Of Excitement, One Year Of Memories, One Year Of Experience

Salam and selamat sejahtera semua! Panjang kan title post kali nih. Haahaha Mesti la.. Hari ni merupakan hari ulang tahun, bukan birthday mahupon perkahwinan, tapi ulangtahun tarikh aku mula mejalani hidup sebagai seorang pekerja.



dari seorang staff kepada seorang freelancer, macam2 benda best yg aku dah jumpa, dari satu orang kepada satu orang yang lain berkongsi ilmu dalam bidang nih, namun setaun tuh macam sekejap jer.. macam banyak lagi yang aku tak belajar.

Dari editing, VT Operator sampai jadi tukang jaga OB masa Le Tour De Langkawi 2011, editing Jaguh Kampung, drama, dokumentari aku dpt rasa dan timba pengalaman sepanjang satu tahun ni. Termasuklah Hari Graduasi aku kt PTSS, kenangan manis 2011 walaupun ramai yang tak dapat datang.

Hari ni jugak makanya genap setahun satu bulan aku meninggalkan alam student. genap setahun sebulan semua tuh jadi memori. pegi pasar ramadhan depan poli, makan oblong, jadi bangla bila kamsis takde air, lari dari warden sebab tak pergi event kamsis, ponteng kelas, hantar assignment lambat, sambut birthday dengan tepung, bbq depan rumah sewa, semua rakan dan sahabat, peh... bila kenang balik, dah setahun lebih aku tak jumpa korang... rindu kat korang sumer, rindu life as a student. anyway, hidup mesti diteruskan, bagi yang jadi student balik, selamat menyambung pelajaran, bagi yang dah keje, keje elok2. kang kena buang tak pasal2 tanam anggur balik, bagi yang dok rilek takpe, baru setaun, bulan depan leh pikir ape yang korang nak buat.. ok! Chiao!

1 comment:

Created by the hand of