Saturday, February 12, 2011

Tok2.. 2011 bebeh!!!

Assalamualaikum semua!!!! hahahahaha dah masuk tahun 2011 da ghupenyer kn2. so genaplah 2 bulan aku x update blog aku yang bersepah nih.. bukan aper, sebok beb. outstation menjang.. x de mase nak update.. nak update kt tipon kecik sgt screen hehehehe.

so untuk tahun 2011 yang dah masuk bulan 2 nih.. sikit cerita sepanjang januari 2011

1. Sony Ericsson Xperia X8

hahahaha di saat 2 januari 2011, maka rasmilah aku menjadi warga komuniti Android (sila google yer kalo x tau). Selamat tinggal dunia symbian! Tata K530i yang banyak berjasa. Welcome Xperia X8!! huhu 6 bulan aku kumpul duit. tiba masanya aku bertukar telepon.. asyik org lain jer tukar henset..

huhu first sampai opis..

Xperia X8 by Sony Ericsson

haha so ape2 yg korang nak tau pasal tipon ni ley r google kt internet. ni bukan la tipon yang harga riban2 so dia punya function pon ala kadar jer.. bukan cam Iphone atau Galaxy S

2. Le Tour De Langkawi 2011

huh.. berjalan satu malaya aku kali nih.. ni sumer gara2 Le Tour De Langkawi r nih! hahaha pengalaman lama berulang kembali.. dulu mase aku praktikal pon da ikut tp jadi krew jer.. kali ni aku follow tp jd krew untuk Editing Bus.  6 Set editing (5 Mac Pro 1 G5)(kalo x tau siler google yer) aku sumbat lam OB Truck.. huhu penuh beb.. so pada 22 HB dengan rasminya pengembaraan LTDL dimulakan dengan lokasi pertama.. KANGAR!!!!.. ish2 balik jugak aku ke tempat nih.. aduss.. seb baik x duk kt pauh in.. hehehe so menginap kt Sri Garden hotel (terkenal sbb ader 4 petak parking jer kt hotel nih hehehehe)...

check in Sri garden

makan kt kola perlis... kerang 1 kilo (isik x sampai 200 gm)

sarapan sambil wifi free @srigarden

lame sgt tunggu genset, g makan KFC dulu

ade nama gua beb!!! hahaha sudah termaktub lam LTDL 2011

ni kat genting.. dari pagi sampai tgh malam x nampak ape2

at putrajaya

dataran merdeka

Itulah sedikit coretan bulan 1.. so ape2 hal nnt aku update n share ngan korang lg...

1 comment:

  1. wah...akhirnya dapat gak beli xperia x8, tahniah^^
    Aku setakat ada baju google android je...waaa jeles

    ReplyDelete

Created by the hand of