Monday, December 13, 2010

Mari Bermain PC Games

Assalamualaikum!! Ape Khabar sumer warga bloggers.. hehe.. tgh2 malam ni, dok berjalan2 kat blog one of my lecturer, Pn. Efa aku terbaca tntang games yang beliau sedang main skarang.. haha so aku pon tergerakla nak kongsi aper yang aku tgh main buat masa sekarang nih..

so first of all.. game yang aku tgh main skarang ialah Call Of Duty Black Ops.
huhu best giler game nih.. sememangnyer siri Call Of Duty x pernah menghampakan gamers cam aku.. hahaha.. setiap level tuh mempunyai cerita tersendiri.. yg menjadi persoalan, saper yang terlibat dalam Black Ops ni? haha..

haa.. yang kedua nih ley buat Pn efa marah nih.. The Sims 3 Late Night Expansion pack... expansion yg ni ader kelebihan dimana addon untuk kehidupan malam Sims korang.. hahaha town pon ader yg baru dimana korang leh duduk kt umah kondomaniam (heheh), g nightclub dan macam2 lagi(x abes selongkar lg sebenarnya)
haha best kn line up game yang aku tgh main skang..
so ni jer la yg dpt aku kongsi buat masa ni.. so adiosss!!

No comments:

Post a Comment

Created by the hand of