Tuesday, October 26, 2010

Kenangan Final Semester.. PSA....

Salam semua bloggers.. pekabo? harap sumer sihat sambil berblogwalking dengan hepinyer.. so hari ni aku  nak post hasil kerja aku satu kumpulan mase aku semester akhir di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin, Perlis... huhuhu so enjoy, dan dipersilakan komen.. semua komen tu teguran dan Insya Allah aku akan cuba buat yang terbaik nnt...

Iklan Public Service Announcement - Melayu Darahku





Iklan Public Service Announcement - Kasih Ibu





The Making Of




ni spesel.. aku punya projek personal. montaj dinner



ni ader lagi.... assignment sem 3



yg ni trailer filem pendek sem 5



So bagi bloggers yang kenal Shizu .. dia ni satu grup ngan aku untuk projek yg kat atas ni... hehehehe
so harap korang enjoy dan feel free to drop ur comment.. hehe adiosss

No comments:

Post a Comment

Created by the hand of