Friday, September 17, 2010

Sepanjang Perjalanan Bergelar Pekerja........ (SPBP)

Huhuhu.. memalam ni saje2 nak mengimbau sepanjang perlajanan aku bergelar pekerja nih.. macam2 yang aku dah alami, dah tempuh, dah buat, dah rasa dan lain2.... ni la antara apa yang aku buat sebagai pekerja..



Ni mase aku baraikan Mac Pro Studio Editing 4..... ade prob sket.. 
hehe ade bran ker, 10 GB RAM, 3.5 TB HDD



Ni Plak mase Kak Min ngan Kak Nani belanja makan pizza...




Ni mase aku kena pegi RTM sbb Kak Yana demam...dpt jumper ngan brader Wak.. sempoi



Pon Kt RTM gak... tgh capture



Ha... ni pon best gak... mase ni tgh test editing system HD... pkai plasma 32" best kn?



Huhuhu.. xder org nak amekkan gambo... amek sendiri sudah...



High Definition Editing System...with Facebook



Haaa.... ni mase aku dpt job titling and supering Konsert SATU Siti Nurhaliza.... Tayang mase Raya Pertama ngan Kedua haritu..



Haaa... Tu la contoh benda yang aku buat.. tu tajuk lagu tuh.. sumer kena tampal balik...



Hmm.... ni plak satu contoh job yang aku wat ngan BigBeak Pictures Sdn. Bhd. Kids program yang bertemakan alam sekitar, flora dan fauna.. tajuk dia Chummy And Champ



Huhu... ni plak job yang agak grand la yang aku berpeluang buat... Editing promo ngan konsert rock legend.. Slash Live In Kuala Lumpur..... sempoi beb.. x dpt pegi pon x per la konsert haritu.. janji dpt tgk konsert ni full...



haaa.... main fesbuk kt plasma 32".. kan best... sebijik2 komen nampak jelas terpampang..



haaa... yang ni plak aku ngan brader kt opis ni edit balik PSA aku (final projek haritu) untuk versi raye.....



haa... ni lah talent PSA aku yang berjaya menumpahkan airmata yang menonton.. Pn. Siti Huzaima


ok... sekian jer la ape yang aku jalani kt opis nih.. banyak giler suka dan duka....
sekian.. babai sumer...

2 comments:

Created by the hand of