Thursday, April 15, 2010

M E M O R I E S...... always in my heart and mind

Hari ni merupakan hari yang agak gembira bagi aku.. walaupun aku demam, namun perbualan aku seakan mengubat sedikit sakitku.

Dah lame aku tak berborak ngan Jas.. Jasmizal Jasmi, kawan yang aku kenal sejak dari sem 1.. kawan yang aku kenal hanya melalui CD Windows XP dan Imran... Kawan yang kemudiannya menjadi sahabat karib hingga kini..

Banyak benda yang aku borakkan kat facebook td... bertanya khabar, mengimbau kembali kenangan lama.. kadang2 aku rasa sayu.. aku rasa nak menangis.. walaupun dah berjauhan, jas tak pernah lupa kat aku.. kadang2 berborak ngan jas dapat aku release tension..

Mungkin sebab aku ngan jas berkongsi minat yang sama.. pemikiran kami sama..

aku rindu semua kenangan sebelum LI... bukan hanya Jas... semua rakan2 ku.. Walaupun korang selalu aku jumpa, tapi aku rasa seakan2 korang jauh dari aku..

Aku rindu kenangan main game same2, study grup same2, wat keje same2.. dan yang lain2 same2..

Jas.. ko tunggu aku abes.. memang aku nak sgt jumpe ko. hehehehe..

-ZeroDesigner-
8.05 PM...

No comments:

Post a Comment

Created by the hand of