Tuesday, February 16, 2010

Mari bercerita

Salam.. petang ni aku rasa mcm nak bercerita plak lam blog ni.. huhuhu
bagi yang kenal aku kenal la... aku seorang yang happy-go-lucky, peramah, dan aku respek sumer orang sbb bila kita respek orang, orang respek kita balik. (kalo x caye tanye je sesapa pon)

aku ni tak suka simpan benda yang aku tak suka lama2.. tu sebab la aku suka lepak ngan orang2 tertentu macam syam dan nana untuk sesi luahan perasaan.. masa ni aku lepaskan apa yang aku rasa tak puas hati tak kira la ngan student ker lect ker...

sem ni bermula dengan masalah sewa barang.. aku rasa macam nak tinju je muka lect yang wat peraturan ni.. ape kes plak dah la dulu setiap sem bayar yuran jabatan, pastu nak sewakan pulak. barang kot tip top x per.. ni barang servis pon jarang.. ish2..

jad sem ni aku, nana, pejol n syam satu grup lam final project. aku buat iklan khidmat masyarakat. hehe seb baik la x de banyak masalah. alhamdulullah proposal dah hampir siap..

prubahan ketara

sem lepas aku nampak perubahan yang ketara dalam diri semua classmate aku.. calssmate aku yang aku kenal sejak sem 1 hingga sem 3 macam dah mati... dah hilang...
kekadang aku rasa kesal gak abb semua yang aku jangka masa balik LI hancur camtu jer.. aku nampak masing2 meninggikan ego masing2(sesapa jangan terasa ek, ni apa yang aku nampak)
terus terang beb dah sem 6 ni sebenarnya aku rindu kat diri korang yang lama.. dah tak macam dulu, semua buat sama2... skang sume macam enau.

Ok ni aje aku nak lepas lam blog aku kali ni
-ZeroDesigner™-
Kg. Seri Pilah, Depan Laptop Acer

No comments:

Post a Comment

Created by the hand of